(:

Imårse skulle pappa och Linnea åka kvart över nio till stan tror jag.. för linnea skulle träna med destriktslaget :) Och såklart när dom höll på och donade nere i köket så väckte dom mig, TACK JAG ÄLSKAR ER OCKSÅ! Så nu sitter jag här och är som alice brukar säga; sketatrött. På jullovet har det väl inte hänt så mycket, Amanda kom igår och hälsade på. Kulkul, och sen på kvällen vare träning, det gick hål på mitt knäskydd igen, så dom ser lite roliga ut med ett hål nere och ett uppe, haha, (intresseklubben antecknar) Sen skulle jag ha varit med Maria idag med det blev inte så för hon skulle bort nånstans, synd för mig. Imårn åker syster till Katrineholm för att spela match mot nått annat lag, hoppas att hon får spela också. Imårn hämtar mormor mig vid 14:00 få vi ska gå på bio, kul att gå med mormor? nej, men jag orkar inte sitta hemma och häcka varje dag, aja, vi ska iallafall se på Förtrollad. Mormor ville se på Guldkompassen,  men den verkar sjukt dålig, typ som Harry Potter. Och jag gillar verkligen inte Harry Potter. Nu sitter jag i systers rum för jag är så slö just nu så jag orkar inte gå upp till mitt rum och sätta på datorn. Aja, iallafall så kollar jag runt lite på Gina Tricots hemsida och jag hittade en tröja/klänning, men det kanske inte är så fin, men den heter Sofia tunic, nu kan ju gå in och kolla själva. hah, jag orkar inte lägga in nån bild. Ikväll skulle jag ha sovit hos mormor, men jag ville inte så så blir det inte. Sen för nån vecka sen så vad jag i Täby C med Frida, Cornelia, Alice och Sofia. Det var riktigt kul. Jag och Cornelia åt på Taco Bar,, vi tog taco delux eller vad det nu heter, gott var det iallafall (:. Sofia, Alice och Frida gick till McDonald och köpte mat och "tog med sig" och kom och satte sig vid oss. Sen gick Alice och Frida och köpte 5 glassar(?) haha, jag undrar vad dom i kassan tänkte när som beställde. Men vi fick iallafall en var :D hah. Sen vid 4-5 åkte vi hem och Alice följde med mig hem. Vi gjorde väl inte så mycket gick runt och kollade lite, jag köpte en mascara.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0