tjobaloba

Hej på er. Jag har väl ingenting speciellt att skriva tror jag, inte som jag kommer ihåg iallafall x) tänkte bara att man måste uppdatera nån gång? Imårn ska jag vara med bästa Alice. Wiho :D sen vid 7 har vi träning. Usch det går verkligen inte bra på träningarna längre, undra varför? Jag blir bara sämre och sämre. Men  imårn har jag bestämt att jag ska kämpa och ge gärnet hela tiden :D lycka till med det.. Vi får väl se vad jag och Alice hittar på dåra. Kanske tar bilder som vi gjorde nån gång förut? :)
DAGENS BILD

image87
























va tycks? Riktigt het och jag får säga det själv, hahah. det är faktist tagen med min superduperdåliga mobil.

och du "Tracy" som kommenterade i min förra blogg att jag hade mycket smink på mig, jag hade bara puder och mascara på den där bilden.
/soffepoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0