Tjejmiddag

Igår hade jag tjejmiddag, det var superkul :D  Vi åt tacos och sen vid halv 10 gick vi ut och kollade om nån var ute, men eftersom alla var så grymt tråkiga så orkade ingen komma ut. Först tänkte jag ocph Petra att hon skulle sova hos mig men så blev det inte :( Vi gick in vid halv 11 kanske och satt lite vid datan och vid 11 gick alla hem. Då satt  jag vid datan lite till och vid 12 gick jag och la mig tror jag.. haha, iallafall, nu ska jag snart duscha och vänta på att Petra ska ringa om hon inte ska vara med en annan som jag inte kommer ihåg vad han heter men aja. Annars tror jag inte att nånting annat kommer och hända, ni kan ju slå en pling;D haha

xoxo/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0