senaste dagarna

I tisdags kom Alice och hade roligt hos mig :) vi åkte till Väsby Centrum och kollade lite och fikade. Jag köpte två tröjor. finfina  :) den vid halv sju åkte vi till ekebyhallen för att ha träning:) den blev lite mer seriös än vanligt och det var ju bra det. Sen åkte jag och Alice hem till mig och fixade oss och vi pratade med "madde" ;D sen  kollade vi på film och gick och la oss.

I onsdags märkte jag att Alice låg vaken vid 9 och då gick vi upp och käkade frukost och fixade oss och lite sånt. den vid halv 11 tog vi bussen till Vallentuna station och sen vidare med Roslagsbanan till tibble. vi skulle nämligen till fjortistäby eller "täbban" som alla vallentunare säger. Jag köpte ett läppglans, en klämma, örhängen och en guldigt armand :) . I täby träffade vi; Julia, Steffi, Elsie, Diana, Leyla, Emma och Mickan.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag följde med mamma och handlade mat, inte så kul men aja.

Imårn vet jag inte så mycket som kommer att hända. Ingenting tror jag. Jag kanske skulle träffa "madde" (haha alice) ett tag. om jag orkar ;D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0