tjaaaaa

hej alla söta
Idag är det lördag och min mormro åker hem ikväll. Hon har vart "barnvakt" åt mig och linnea eftersom mamma och pappa är på gotland. Dom 2 är just nu i Täby centrum men jag orkade inte föja med men man kan ju alltid hoppas att man får någonting :) Jag var nyss ute och träffade Felicia en snabbis för hon skulle hämta sin cykel på skolan och jag ville träffa henne mihihih. Jag vetinte vad jag ska hitta på idag faktist. Felicia har tennis sen ska hon til sin mormor o sova där. Jag blev dissad.. typiskt :) men jag kanske ska va med henne imårn :) aja, puss

Kommentarer
Postat av: felicia

ja dissa dej ej med flit, älskar dej §§§§§§§§§§§§

2008-04-26 @ 19:08:23
Postat av: sofie

ja linnea kan ta och behöva ha barnvakt!!!!

2008-05-17 @ 21:11:00
URL: http://steffisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0