-

Nu har jag inte skrivit på ett tag eftersom jag inte har haft någon lust för jag har vart på dåligt humör typ hela heljen. Men nu skriver jag ;)
I  Lördags vad jag i stan med mamma. Jag köpte ett par jeans från gul&blå. Det var faktist samma "säljare" som hjälpte linnea (syster) för 2 år sedan! slå den du! och så köpte jag en tröja från MQ. och en väska från åhlens. Jag vet det var inte så mycket men whatever ;)
I söndag var jag med Alice, vi var på finalen mellan Elverket och Örebro. Elverket vann med 3-2 :) Haha, jusste det va en asrolig gubbe som stog och skrev hela tiden han bah; Örebro GO! Örebro GO! Örebro GO! haha, och sen hade han ju såntdär skånsk uttal. haha, riktigt kul. Och sen så såg man ju Billy där också. Fett ballt.
I måndags var det skola. Och efter skolan hände väl inget speciellt. Jag borde egentligen ha pluggat lite på SO:N eftersom vi har förhör imårn men jag orkade inte. Så idag får det bli iallafall lite plugg.
Idag var jag i skolan och träffade alla trevliga människor. Vi gjorde väl ingenting speciellt men det var typ första seriösa musik lektioonen. det var riktigt tråkigt. haha

Kommentarer
Postat av: Olessia

:)

2008-04-15 @ 15:50:28
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0