sjuk..

 Hej på er. Idag är jag hemma från skolan eftersom jag har så himla ont i halsen! Jag har väl inte gjort så mycket idag änsålänge. Bara käkat halstabletter som inte hjälper.. Ska man suga eller tugga på dom? haha, jag vet intex) men iallafall, idag skulle jag ha lämnat in min superbraiga saga(?) ska ta med den imårn när jag kommer vägra stanna hemma. lycka till med det.. Usch, jag hatar värkligen att ha ont i halsen. Vi får väl hoppas att det går över till på söndag då jag, Frida, Alice, Anna, Linnea, mamma, Alices mamma och  min mormor drar till fjällen. yääää! Men jag har bestämt mig för att det ska gå över så:) Jag, Alice och Frida kommer ääääga i backarna. noot. eller joo, frida kommer det iallafall, jag har aldrig sett Alice åka skidor så hon vet jag inte :) men jag är inte så bra.. mihiihiih. Jag ska typ börja packa nu eftersom jag har tråkigtm men först måste jag städa och puplicera det här inlägget:)image93
mohahah, där har ni det flickor!

Ha det super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0