mohah, ettt till!

Tjuuue. Hur mår ni? Jag mår bra. kulkul. Idag har jag varit i skolan och jag försökte locka med Felicia ut efter skolan men det fattade hon tydligen inte och så kanske Linn och Chloe skulle sova hos henne. typ se skräckfilm eller nått sånt.. Men aja, jag har en annan blogg också. Trevligt va? http://sofiamk.wordpress.com så tryck på länken så kommer ni troligtvis och förhoppnings in på min coooooola bloggis :)mihihi. Aja.
Puss på skinkan
men neeej! jag känner att jag vill skriva mycketmycket. men alla som känner mig vet ju att jag suuuger på att skriva långa texter. dom som inte vet det känner mig väl antagligen inte. Felicia, om du läser, puss på högra skinkan, resten får bara på vänstra. visste ni att dom som är vänsterhänta kan ha haft en tvilling i mammas mage när den var pytteliten. intressant va? och och vänsterhänta är med intelligenta? det tror jag knappast på .eftersom att jag är högerhänt och "ni vet vem" är vänsterhänt. Förrästen är han enligt mig bög eller som alice säger BOEG. tönt på dig
Om 9 dagar drar jag och coolaste alice och töntigaste frida till Sälen-Lindvallen. Skriv om ni ska dit. Men vi kommer troligtvis inte att träffas eftersom jag inte träffar  töntar som dig. Fast frida kanske har lusst att träffa dig? Vem vet. ring henne :) eller skriv på pa, fr--ida@
Nä, nu ska jag dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0