lista..

Din första

Operation - Privat
Första piercingen - Öronen
Första bästa vän - Amanda
Första priset - kommer inte ihåg
Första sporten du började på - tennis, riktigt tråkig
Första husdjuret - Katt
Första semestern - Utomlands? typ rhodos
Första konserten - Avril Lavigne tror jag
Första kärleken - PPrivat

Favoriter

Filmer - Thriller/Komedi/skräck
Tv-program - Prision Break, Simpsons, Family Guy
Musik - Alternativt/Rock/Indie/Pop
Dryck
- vet inte 
Favoritplagg - tröja
Klädmärke - haha, ingen anign
Skola - kommer inte på nått som är speciellt roligt ;D
Djur - katt


Just nu

Äter du - ingenting 
Dricker du - inget
Ska du - kolla vem som skrev till mig på pa
Lyssnar du på - musik mobil
Väntar du på - Bättre tider 
Tittar du på - dataskärmen
Har du på dig - värsta myskläderna!

Din framtid

Barn - 2?
Giftemål - nån gång
Karriär -jag ska bli rik!

Vad du föredrar (motsatta könet)

Läppar eller ögon - ögon
Kramar eller kyssar - kramar
Kortare eller längre? - Längre
Snygg mage eller snygga armar - mage ofc

Har du någonsin

Kysst en främling - Nej!
Druckit bubblor - läsk?
Brutit ett ben - nej
Rymt hemifrån - jag kom inte så långt.
Röntgats -tror det
Krossat någons hjärta - Ja
Gråtit när någon dött - men ja?

Tror du på

Gud - nej
Mirakel - nej
Aliens - nej
Magi - nej
Himlen - nej
Tomten - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0