bestämt mig :D

Nu har jag bestämt mig. Jag ska ha kvar blogen. Gratttis till er ;D hah Idag har det inte hänt ett skit i skolan som vanligt. Jag skrev (såklart) världens bästa berättelse om en sjöjungfruprinsessa. Höhö, jag har typ inte kommit på nånting själv, allt är taget från Aquamarine eller Lilla sjöjungfrun. men aja, våran svenskalärare är ju helt borta så hon märker väl inget

Puss
Jusste!  VEM VILL SITTA BREVID TOMATEN PÅ MATEN?

image89
riktigt bra film om jag får säga det själv! :)

image90
inte lika bra. men man gillade den väl när man var liten?

Kommentarer
Postat av: felicia

jo män sofia du älskar väl lilla sjöjungfrun
(:§

2008-03-24 @ 21:57:01
URL: http://jeewl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0