She's the man.

Tjuuue. Idag ska jag vara hemma från skolan. uschusch, palla vara sjuuuuuuuuuuuuk. men aja, det är sånt som händer. Än så länge har jag kollat på She's the man, den var väl ganska bra, inte en favorit, men jag hade iallafall nått att göra i en och en halv timme ;D Den roligaste repliken är nog..
Nån kärrning(?): Viola, varför hittar jag alltid dig med i ett bråk?
Viola(amanda bynes): Dålig tajming?

HAHAH, visst, det kanske inte låter så kul men det var sjukt roligt :D

image44
Duke vill ha Olivia
 som gillar Sebastian som egentligen är Viola
  vars bror dejtar Monique så hon hatar Olivia som är tillsammans med Duke
som tror att Viola är en kille,
 Ja, ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0