DET VAD ETT...

...tag sen som jag skrev nått, men jag har inte orkat. Här kommer en kort sammanfattning(?) av veckan

SÖNDAG:  Det hände väl inte så mycket? Jag var på träning i Tellus, det gick väl sådär. Jag måste träna hårdare känner jag, man vill ju komma med i destriktslaget som syster gjorde :) Men det är ju långt kvar så jag hinner träna mycket innan dess. Träningen slutade vid 9 och då åkte jag hem och duschade och så sen gick jag och sov. Trötter vettu ;D

MÅNDAG: Jag gick upp halv åtta för att göra mig iårdning till skolan. Jag började tjugo i 9, men som vanligt på måndagar så kom jag lite för sent.. Fattar inte hur jag lyckas varenda vecka. Men vi har mentorstid då så jag missar ju inget intressant.

TISDAG: Skolan började åtta. Jag försov mig men jag hann ändå och det var ju bra. På kvällen var det träning klockan 7-9. Det gick ganska bra. Sen vare hem och sova ;D

ONSDAG: Hm.. vad gjorde jag då? Jag började tio över nio och det var skönt så jag kom inte för sent.. (grattis)Jag gjorde väl  inte så mycket i onsdags..
 
TORSDAG: Vi skulle till Vilunda aulan på morgonen för det var nått med drogkampen :S så jag tänkte att jag skulle ta bussen klockan 8 (vi skulle samlas kvart över 8) men så blev det ju inte. Bussen var inställd så jag fick ta en annan buss och sen kom 8:11 men nåra andra i klassen hoppade också på då så jag fick inte skämmas ensam när man kom för sent ;D Sen gick vi hem. Felicia höll på att frysa ihjäl. Haha Felicia<3
På kvällen var det träning från 7-9. men jag hade ont i huvet, men jag tog en Alvedon och så gick jag på träningen.

FREDAG: Jag tänkte att jag skulle åka till Centrum och försöka hitta en fin tröja, men jag hade så ont i huvet så jag gjorde inte det. Istället gick jag hem och kollade på Desperate Housewives


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0