GODMORGON

Godmorgon alla bloggläsare.

Idag händer väl ingenting speciellt tror jag. Maria kommer nån gång men jag vet inte när, det är ju fantastiskt braa. mihi. Så jag måste städa lite innan hon kommer, tänkte göra det efter det här inlägget. Eller ja, städa och städa. Städa kanske jag inte kommer göra men iallafall bädda sängen

Imårn ska papsen väcka mig vid 7, så jag kan käka frukost och allt detdär. sen vid åtta kommer Johanna, komma till oss, så åker vi tillsammans till Södertälje hallen. Usch det är så långt dit och sen när man kommer dit är det världens sämsta hall! Eller iallafall Stockholms sämsta hall. När vi kommer dit ska vi spela match, hoppas vi vinner (:

Nä, nu  ska jag städa!
Pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0