jävla äckel

Åh jag blir så jävla irriterad! Kan ni inte bara dra?! Jag har andra vänner och klarar mig jättebra utan er. Jag har klarat det hela mitt liv och klarar resten också. Ni behöver inte först låtsats vara min vän och sen svika och börja snacka skit och säga jävla äckel och hora och skit! Jag vet precis vem jag är, ni känner tydligen inte mig så bra så ni vet inte ens vem jag är. Haha ni är så jävla patetiska när ni säger att jag är fjortis! hhaha, ni vet inte ens vad fjortis är så stick era äckliga ungar. Jag klarar mig riktigt bra med dom vännerna som jag har  och jag behöver inte ha så många vänner, men jag har iallafall bara sanna vänner kvar och ni falska, ni kan dra. Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, dom kan man alltid lita på. Falska vänner går när som andra går och man trodde att man kunde lite på dom. Tydligen inte. Ni vet vilka ni är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0