Fredag

Idag har jag fått väldigt ont i fötterna haha. Vid 11 tiden åkta jag och mamma till Väsbt C och kollade på skor. Hittade inga fina  så då åkte vi vidare till Täby C. Där hittade jag två par skor, ett par med klackar och ett par utan, superfina :) men dom utan klackar fanns inte i min storlek så då sa hon i kassan att det fanns i Väsby C där jag inte hade hittat nåra fina innan så då fick vi åka dit en gång till. så köpte vi dom och sen så hade jag köpt en jacka. Först ville jag ha en skinnjacka men sen hittade jag en annan jacka på SALT som jag köpte istället :)

/sofia

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va? nej vi har inte träning på måndagar :S

2008-03-01 @ 17:16:52
URL: http://jensy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0